Klacht Huidinstituut Cura: geen retourbetaling na tijdig afzeggen van een afspraak

Klachtnummer
# 168705
Gebruiker
Ina
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ongeveer een jaar geleden heb ik een week van te voren een afspraak af moeten zeggen in Barneveld vanwege het werk. Dit bedrag was al via Ideal betaald. De nieuwe afspraak moest ik weer via Ideal betalen anders kon ik geen nieuwe afspraak maken. Maar ik heb nooit het geld terug gehad van de afgezegde afspraak. Meerdere mails gestuurd en telefonisch contact gehad, maar nooit een reactie ontvangen. Verder ben ik totaal niet tevreden over het eindresultaat. Bij de nabehandeling had ik al aangegeven dat ik niet tevreden was omdat je het amper kon zien. Hierbij kreeg ik te horen dat het voor mij ook eigenlijk geen zin had, maar dat het na de nabehandeling wel iets duidelijker zou zijn. Nou noppes, je moet heel goed kijken wil je kunnen zien dat er iets gebeurd is. Maar ook hierop krijg ik te horen dat daar niets aan te doen is.

De oplossing

Ik wil het geld terug van de afgezegde behandeling (de behandeling die ik dus nooit gehad heb) En ik wil een behandeling die wel effect heeft, alleen ik wil daar niet opnieuw voor betalen, aangezien ik al een behandeling en nabehandeling betaald heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Huidinstituut Cura hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Huidinstituut Cura?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen