Klacht Huidinstituut Cura: Inplannen en nakomen afspraken

Carlaradstaat

Op vakantieveilingen een lipo cavitatie "gewonnen" bij Cura Cosmetics. Opvallend was bij het boeken van een afspraak dat dit pas 1,5 maand later kon. Op 27 febr. jl. mijn eerste behandeling. Na afloop wilde ik direct een vervolg afspraak maken. Dit kon niet bij haar maar moest op de site van Cura Cosmetics gedaan worden. Om het gewenste resultaat te krijgen, kreeg ik het advies mee om de 2de afspraak over 4-5 weken te maken. Daarna was het effect niet meer ideaal. De volgende dag de website van Cura Cosmetics bezocht. De eerste mogelijkheid die ik kon boeken is op 24 april a.s. Daarbij was er maar 1 tijdstip mogelijk. Inmiddels heb ik al twee mailberichten gestuurd omdat ik als klant afga op het advies en het gewenste resultaat wil behalen. Tot op heden nog geen enkele reactie ontvangen. Ik kan niet zeggen dat dit klantvriendelijk is..eerder onbeschoft. Het lijkt op geld innen en vervolgens de klant niet de behandeling geven waar zij recht op hebben.

Ik wil graag de behandeling zoals ik deze geboekt heb bij vakantieveilingen zodat ik het effect kan ondervinden en daarna kan besluiten of ik meer behandelingen wil.

Dus 3 x een behandeling om de 4-5 weken in Barneveld

Wij vinden dat Huidinstituut Cura hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!