Klacht Huidinstituut Cura: Permanente make-up: Groupon aanbieding

Klachtnummer
# 40478
Gebruiker
Deborah Ronkes
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 9 augustus jl. kocht ik Groupons voor permanente make-up voor mijn wenkbrauwen en eyeliner boven en onder (450 Euro). De afspraak was op 9 oktober. Ik kreeg een afspraakbevestiging met een routebeschrijving.
Mijn wenkbrauwen op een paar lichte plekken na zijn best goed gelukt, maar mijn eyeliner boven en onder is helemaal niet goed gelukt. De lijnen boven zijn oneven van kleur en niet even dik, gerafeld. De lijntjes onder mijn ogen zijn ook oneven van kleur en op mijn onderste ooglid van mijn rechteroog zit zelfs een vlekje dat echt opvalt. Heel vervelend. Heb reeds gebeld met de receptie en die vertelde dat een nabehandeling op eigen kosten is. Er is mij NOOIT verteld dat er een nabehandeling nodig zou zijn. Anders was ik er nooit aan begonnen. Ik heb mijn strikt aan de regels van de nabehandeling gehouden. De receptie kon ook inderdaad niets vinden over eventuele berichten aan mij hierover. Of ik een klachtenformulier op de site wilde invullen. WAAR DAN??

De oplossing

Ik wil een gratis nabehandeling, zodat ik het verwachte resultaat krijg. Ze hadden direct duidelijk moeten maken dat een nabehandeling op eigen kosten nodig zou kunnen zijn. Dat hebben ze niet gedaan. En ook niet voordat ik op de stoel ging liggen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Huidinstituut Cura hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Huidinstituut Cura?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen