Klacht Huidinstituut Cura: Permanente-make-up afschuwelijk

danny

Vorige week heeft mijn vriendin bij huidinstituut Cura een behandeling ondergaan voor permanente make-up bij haar wenkbrauwen. Bij het begin van deze behandeling was er onduidelijkheid en werd haar niet verteld wat de stappen waren van de behandeling en wat er gaat gebeuren. Voor de behandeling werd haar een papiertje onder het neus geduwd voor wat de gevolgen kunnen zijn van deze behandeling etc, en werd er geattendeerd van dat ze het eigenlijk maar even moest door lezen en tekenen zodat zij aan de behandeling kon gaan beginnen. Wij kregen geen kopie mee van deze ondertekende papiertje. Zodoende papiertje ondertekent, en kon de behandeling beginnen. Nog voordat zij ging beginnen aan haar behandeling, werd er toch even gevraagd of zij een voorkeur had voor de vorm van haar wenkbrauw. Dit werd even snel gedaan, simpel getekend en vroeg op een sarcastische toon tevreden? Ja? Ok, we gaan verder. Tijdens de behandeling van haar wenkbrauwen, was voor haar de pijn nauwelijks draagbaar.

Wij willen de instituut hiermee niet laten wegkomen, en gaan als dit nodig is over tot gerechtelijke stappen. Wij verwachten minimaal dat zij voor de kosten op zullen draaien voor een nieuwe behandeling bij een professionele instituut, die wel een specialist is in permanente make-up.

Wij vinden dat Huidinstituut Cura hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Huidinstituut Cura?