Wij vinden dat Huis & Comfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Huis & Comfort: Bestelling nooit ontvangen is retour afzender en wacht nu al dagen op het terugstorten v/h bedrag.
Details
Klacht
Bestelling gedaan 1 juni jl. geen bevestigingsmail gehad, maar voor de zekerheid de bestelling geprint. Gewacht en gebeld na een aantal dagen want de bestelling zou 3-5 juni worden geleverd? Kreeg een denigrerende medewerkster aan de lijn. mevrouw(tje) u moet geduld hebben. Na meerdere keren te hebben gemaild en gebeld een track en trace code gekregen. En wat zag ik het pakketje werd weer retour gestuurd aan de afzender? Weer gebeld en mijn adres zou niet goed zijn. Geverifieerd en het bleek wel te kloppen. Hebben zij het mogelijk niet goed doorgegeven aan de bezorgdienst? Weer naar een paar dagen gebeld met de vraag hoe nu verder, je moet er achter aan want spontaan je op de hoogte houden kennen zij niet in dit bedrijf. Kreeg ik een mail terug of dat het om een bepaalde bestelling van een aantal jaar geleden ging ? Zegt denk ik wel weer genoeg. Maar mij werd gevraagd wil u de bestelling nog, want deze was ondertussen retour gekomen. Niet als het weken nog zou duren en anders z.s.m. mijn geld terug was mijn antwoord op de mail. Weer geen reactie dus maar weer gebeld en kreeg een medewerker aan de lijn die alleen aan de financiële administratie kon doorgeven dat ik mij geld terug wilde. Op 15 juni een bericht per mail ontvangen dat mijn geld nu werd overgemaakt? Het is nu 20 juni en nog steeds geen geld ontvangen. Hoe kan dit in vredesnaam nog heden ten dagen? Zijn het dan toch ordinaire oplichters?Gewenste oplossing
Zoals het hoort welgemeende excuses en compensatie voor het ongemak en irritatie en het geld terug.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.