Wij vinden dat Huis & Comfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Huis & Comfort: ondanks annulering toch een kastje afgestuurd
Details
Klacht
goedemiddaggraag aandacht voor het volgende
ik heb een kastje besteld bij huis en comfort,samen met nog wat andere spulletjes
de spulletjes zijn geleverd maar het kastje niet
ik heb op
20-2 en op 24-2 het kastje geannuleerd
huis en comfort reageerde niet.
vandaag 16 -3 is het kastje geleverd.
ik heb daarover gebeld, en uitgelegd dat ik het kastje had geannuleerd ik ben nog nooit in mijn leven(74)zo ongelooflijk geschoffeerd en beledigd
onvoorstelbaar
ik zal nooit meer iets bij huis en comfort kopen en iedereen waarschuwen dat ook niet te doen ,geen woorden voor te vinden zo erg.
Gewenste oplossing
het kastje terughalen- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.