Klacht Huis & Comfort: onprofesionele handelingen van pakketten bezorgers

niet afleveren van bestelling

we hebben een post pakket besteld bij hun (huis & comfort) en de post zou reeds afgegeven zijn bij de buren maar als we hier gaan vragen dan geven hun aan niks ontvangen te hebben.
ook hebben wij geen niet thuis bericht ontvangen terwijl ons huis nummer goed aangemeld stond.
wat ons wel vaak opvalt als er iemand van de pakketten bezorgers bij ons aanbellen wij geen kans krijgen om de trap af te lopen, wij wonen in een maisonnette woning dus liggen niet achter de deur, al word dit wel vaak van ons verwacht.
ik ben zelf postbezorger bij PostNl en ik wacht wel even een tijdje voor dat ik weg loop van de deur, hier wordt aan gebeld en als mijn partner laat weten via de intercom dat er iemand aan komt staat er 9 van de 10 keer dat we naar beneden gaan geen bezorger meer aan de deur. ik betaal niet om een pakket als spook pakket te laten maken dus wat gaan jullie hieraan doen. dit houdt in dat ik dus vanaf nu ook geen pakketten meer aan neem voor andere.

Jacky Faber
Rosmolenstraat 61 - A
1502 PC Zaandam

uitzoeken wat er met mijn pakket gebeurt is

Wij vinden dat Huis & Comfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Huis & Comfort?