Klacht Huis & hobby: Artikel 1007346 beteld en betaald. Het wordt niet geleverd.

Anoniem

Op 2 januari 2013 heb ik bij Huishobby.nl artikel 1007346 besteld en 14,90 euro betaald. Binnen 5 à 7 dagen zou er geleverd worden. Op 16 januari laat ik via email weten dat er nog niet geleverd is. Ik krijg direct bericht terug met excuses en dat er binnen een week een nieuwe zending komt die direct geleverd gaat worden. Op 1 februari laat ik via email weten dat ik nog steeds niet ontvangen heb en als ze niet binnnen 1 week kunnen leveren ik mijn geld terug wil. Ik krijg direct bericht terug met excuses en dat ze het intern gaan navragen en per email geinformeerd zal worden. Op 14 februari heb ik nog steeds niets gehoord en niets ontvangen, geen artikel en ook geen geld retour. Ik laat per email weten dat ik het een slechte dienstverlening vindt en verdere stappen ga ondernemen. Het ordernummer is # 1300001094
Ik wil mijn geld terug.

Ik wil mijn geld terug.

Wij vinden dat Huis & hobby hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Huis & hobby?