Klacht Huisartspraktijk De Fenix: Amateurs

De weerd12345

Ik heb contact opgenomen met de huisartsenpost in Zwolle. Om met deze mensen in gesprek te gaan betaal je een start tarief van 30 cent per minuut bovenop je gebruikelijke kosten.
Toen ik dit nummer belde werd ik eerst 5 minuten in de wacht gezet. Eenmaal in gesprek vroeg mevrouw mij verschillende langdradige persoonsgegevens na dit 15 minuten lang besproken te hebben kwamen we bij het punt waarvoor ik belde. Zij ging het navragen en zette mij vervolgens 3 minuten in de wacht. Na voor de 2 e keer in de wacht te hebben gestaan gaf ze aan dat ik maandag een afspraak moest maken.
Kort gezegd:
Het zijn een stelletje amateurs bij elkaar hiervoor heb ik 14 euro aan bel kosten betaald. Om te horen dat ik maandag een afspraak kan maken.

Ik hoop dat niemand dit proces ooit nog moet belopen.

Zorg dat jullie amateurs ontslaan en professionele mensen aan nemen daar betaal ik desnoods elke maand me zorg voor.

Wij vinden dat Huisartspraktijk De Fenix hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Huisartspraktijk De Fenix?