Klacht Huisartspraktijk de Haak: Belachelijke wachtrij receptie

Klachtnummer
# 483306
Gebruiker
RedLunarEarth
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik bel omdat ik verga van de pijn door een flinke keelontsteking. Ik heb al 4 ibuprofen op, 6 paracetamol en 1 naproxen om 11 uur in de ochtend. Ik bel daarom de huisarts post, die heeft een wachtrij van een uur, dus ik bel de spoedpost die mij doodleuk terugverwijst naar de wachtrij van een uur.

Als ik niet verging van de pijn was het te begrijpen geweest maar dit is echt belachelijk.

De oplossing

Mensen die zoals ik in acute ernstige pijn verkeren zouden echt sneller geholpen moeten worden. Het is niet levensbedreigend maar behoefd wel sneller aandacht dan de idiote wachtrij van een uur.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Huisartspraktijk de Haak hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Huisartspraktijk de Haak?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen