Klacht Huisartspraktijk de Haak: huisarts heeft me klachten over me zoontje van 4 weken niet sireus genomen

vero

Me zoontje van 4 weken oud spuugde 2 weken lang achter elkaar en hield niks binnen.ook was me zoontje afgevallen . maar alles wat ik aan haar vertelde vond ze niet spoed genoeg om me zoontje van 4WEKEN OUD in te sturen.
Ook was zij in opleiding en hield er geen gediplomeerden arst bij om het mee te beoordelen.
Toen ze vroeg wat ik wou zei ik me in sturen dit vond zij niet nodig en stuurde me zonder niks na huis. Ik ben gelijk na de spoedpost gegaan waar me zoontje met spoed werd opgenomen en de volgende dag over werd geplaats na het amc en die dag daarna werd geopereerd aan een pilo ook was me zoontje uitgedroogd dus levens gevaarlijk op die leeftijd.

Ik wil dat deze arts op het matje word geroepen voor de fouten die ze gemaakt heeft.
Ook wil ik dat ze inziet welke fouten ze heeft gemaakt en dit nooit meer doet een andere moeder zoveel pijn verdriet en onzekerheid.
Emotioneel was ik helemaal ingestort.
En bleef ik maar zeggen hoe kon ze me na huis sturen terwijl me zoontje heel erg ziek was en uitgedroogd.
Ik hoop eerlijk gezegd dat hun met een voorstel komen hoe we dit het best kunnen oplossen

Wij vinden dat Huisartspraktijk de Haak hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Huisartspraktijk de Haak?