Klacht Huisartspraktijk Kroevenpoort: Afspraken maken lukt niet

Klachtnummer
# 109196
Gebruiker
Z
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik probeer nu al een maand lang een afspraak bij de huisarts te maken, maar dit lukt niet. Ik krijg altijd het antwoordapparaat en word in de wacht gezet. Na meer dan drie keer langer dan een uur gewacht te hebben en vandaag meer dan twee uur, geef ik het op. Ik ben ook langs gegaan bij de praktijk maar dan word ik weg gestuurd want afspraken maken gaat alleen via de telefoon. Ik heb nu in totaal al uren en uren gewacht en nog nooit een assistente aan de telefoon gehad. Ik heb een afspraak nodig bij de huisarts, maar dit lukt me niet, want niemand wilt me te woord staan of me helpen. Ik ben nieuw in Roosendaal en bij deze huisarts, en heb mijn nieuwe huisarts nog nooit ontmoet, terwijl ik om medische reden een afspraak moet maken, maar hoe? Ik vind dit echt schandalig en wil gewoon medische zorg, maar dat lukt niet. Ik heb nu meer dan 5 u in totaal aan de telefoon gehangen en in de wacht gestaan en nog steeds niemand gesproken. Wat moet ik doen om een afspraak te kunnen maken?

De oplossing

Ik wil te woord gestaan worden, en niet uren hoeven wachten. Ik wil een afspraak bij de huisarts zsm! Want ik loop al meer dan een maand met mijn klacht maar ik kan dus gewoon geen afspraak maken voor mijn klacht want ik krijg niemand te spreken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Huisartspraktijk Kroevenpoort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Huisartspraktijk Kroevenpoort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen