Klacht Huisdier-online.nl: Gepersonaliseerde halsband voor de hond zonder de naam van de hond is een gewone halsband!

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 682842
Gebruiker
GebakkenPeren19823
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Een gepersonaliseerde halsband en riem besteld bij huisdier on line. Het klinkt Nederlands dus verwacht je dat ze je ingevulde bestelling kunnen lezen. Dus de naam van de hond en het telefoonnummer op het metalenplaatje van de riem plaatsen zoals ze op de foto's laten zien.
19 augustus de bestelling ontvangen er zitten twee poststickers op 1 met Chinees tekens onder de sticker van postnl met mijn adres gegevens. De gepersonaliseerde riem komt rechtstreeks uit het buitenland waar ze geen Nederlands lezen . Als je een gepersonaliseerde halsband adverteerd zet dan de naam erop!
Verkoop geen product wat je niet kunt leveren dat is oplichting!

Gewenste oplossing

Ik wil ontvangen wat ik besteld heb!
Dus de naam van mijn hond hoort op het metalen plaatje gegraveerd te staan, met mijn telefoonnummer, zoals ik bij mijn bestelling heb opgegeven.

Bijlagen

Geboden oplossing
Ik heb een foto moeten sturen van de halsband en de verpakking. Hierop kreeg ik te horen we zien het probleem en gaan aan de slag. Geen idee wat er nu gaat gebeuren.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    GebakkenPeren19823
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Huisdier-online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen