Klacht Huisdier-online.nl: Gepersonaliseerde halsband voor de hond zonder de naam van de hond is een gewone halsband!
Details
Klacht
Een gepersonaliseerde halsband en riem besteld bij huisdier on line. Het klinkt Nederlands dus verwacht je dat ze je ingevulde bestelling kunnen lezen. Dus de naam van de hond en het telefoonnummer op het metalenplaatje van de riem plaatsen zoals ze op de foto's laten zien.19 augustus de bestelling ontvangen er zitten twee poststickers op 1 met Chinees tekens onder de sticker van postnl met mijn adres gegevens. De gepersonaliseerde riem komt rechtstreeks uit het buitenland waar ze geen Nederlands lezen . Als je een gepersonaliseerde halsband adverteerd zet dan de naam erop!
Verkoop geen product wat je niet kunt leveren dat is oplichting!
Gewenste oplossing
Ik wil ontvangen wat ik besteld heb!Dus de naam van mijn hond hoort op het metalen plaatje gegraveerd te staan, met mijn telefoonnummer, zoals ik bij mijn bestelling heb opgegeven.
Bijlagen
- 16924814071091125796607.jpg 2,2 MB
- 1692481373808755369665.jpg 2,1 MB
- 16924814507231252241868.jpg 2,2 MB
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.