Opgelost door Huisdier-online.nl: Hondentuig bestelt

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 655360
Gebruiker
stiertogram
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb enkele weken geleden een hondentuigje bestelt. En tot op heden nog niets van ze gehoord.Heb geen mail ontvangen of wat dan ook gehoord van dit bedrijf Krijg ook geen reactie op mijn mail. Totaal niets. Heb netjes gevraagd om mijn geld terug te sturen.
Groet Margot

Gewenste oplossing

Dat ze me alsnog het hondentuigje sturen. Of anders mijn geld terug. Ik heb geen track& trace nummer ontvangen.
Geboden oplossing
Hallo, Inmiddels heb ik vandaag mijn geld teruggestort gekregen. Dank door jullie bemiddeling is alles goed gekomen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Huisdier-online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen