Klacht Huisdier-online.nl: Opgelicht?

Klachtnummer
# 555532
Gebruiker
Eerlijk
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bestelling gedaan op 6 september, het zou de volgende dag geleverd worden. Maar ineens een mailtje dat het tussen de 19e en 23 september geleverd zou gaan worden!! Bericht teruggestuurd dat ik mijn geld dan terug wil maar dat doen ze natuurlijk niet.....de artikelen kunnen op onze eigen kosten?!! teruggestuurd worden. En dan kunnen we waarschijnlijk wachten tot Pasen en Pinksteren op dezelfde dag vallen voordat we geld terugkrijgen.
Hoe kun je in ..... naam zo een bedrijf runnen? Door mensen steeds maar op te lichten??

Gewenste oplossing

Wil de zekerheid dat ik mijn geld inclusief retourkosten terug krijg.
Anders ga ik stappen ondernemen, dit is nml niet wettig

0 reacties

Ook een klacht indienen over Huisdier-online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen