Klacht Huisdier-online.nl: oplichting Seresto tekenband via huisdier-online.nl

MB66

ik heb onlangs een Seresto tekenband gekocht bijhuisdieren-online.nl volgens onderstaande link:

hierop staat een Nederlandse verpakking, maar ik krijg een Engelstalige verpakking, uit notabene China!?

Dit is niet wat ik heb besteld, en gezien de vreemde werkwijze vertrouw ik dit ook niet.

Dit is overigens 100% zeker via AliExpress verkocht; de orginele sticker zit nota bene nog op de postverpakking!!!

Ik ben van zins Bayer, Elanco en diverse consumentenorganisaties hierover te gaan inlichten.

prima dat men op deze manier geld wilt verdienen, maar ons niet verkeerd voorlichten en iets sturen dat ik niet heb gekocht!
het is tenslotte een geneesmiddel, daar moet je zorgvuldig mee omgaan, derhalve koop ik ook een NL product/verpakking.

geld terug, en alleen originele productenverkopen

MB66
    Het is nog niet opgelost.
    Ik mag het inmiddels terug sturen, maar men zegt dat ze niet met AliExpress werken, en dat deze band origineel is, en gemaakt is voor de US markt. Als “bewijs” sturen ze een “certificaat” hiervoor.
    Feit blijft dat er op de originele envelop, een sticker zit van AliExpress, met mijn naam en toenaam!
    Ik geloof derhalve niets van hun verhaal!

Ook een klacht indienen over Huisdier-online.nl?