Opgelost door Huisdierendokter.nl: Zoals hierboven

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 550378
Gebruiker
Johannakate888!
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling gedaan van 103 euro en geen bestelling ontvangen terwijl zij aangeven dat post.nl het afgeleverd heeft op ons adres. Niets gehad en ook nooit van post.nl n t&t code gehad zodat ik het pakket kon volgen wat ook vreemd is. Zij beweren dat ik een verouderd e-mailadres heb en er daarom geen mail binnen is gekomen maar dat is onzin want ik ontvang dagelijks mails en ook gewoon van post.nl. Ook erg irritant dat je ze niet kunt bellen.

De oplossing

Ik wil of mijn 103 euro terug of ze moeten de bestelling opnieuw verzenden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Huisdierendokter.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Johannakate888!
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ondertussen bleek post.nl de boosdoener te zijn en heeft de bestelling niet afgeleverd. Huisdierendokter.nl heeft er alles aan gedaan om dit op te lossen en kan daarom huisdierendokter.nl alleen maar aanbevelen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Huisdierendokter.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen