Opgelost door HuisdierGigant.nl: 15 april vogelkooi besteld, tot op heden nog niks mogen ontvangen.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 363929
Gebruiker
W. Fries1940
Datum
1 reactie

Details

De klacht

15 april vogelkooi besteld, tot op heden nog niks mogen ontvangen.
Diverse keren gebeld op 2 verschillende telefoon nummers maar word niet opgenomen of teruggebeld. Ook geprobeerd via mail en tot nu toe slechts 1 reactie dat de vogelkooi vorige week verzonden zou worden door de leverancier.

De oplossing

Vogelkooi zo snel mogelijk leveren of anders geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    W. Fries1940
    Datum
    Tot nu toe nog niks gehoord of gezien helaas dus situatie niet veranderd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
W. Fries1940
Datum
Uiteindelijke oplossing
Kooi is alsnog geleverd, netjes verpakt moet ik zeggen maar huisdiergigant is geen aanrader voor mij, communiceert slecht!
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over HuisdierGigant.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen