Klacht HuisdierGigant.nl: Betaalde goederen worden niet geleverd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 287967
Gebruiker
W. Weyts
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 15 december een broedmachine besteld én betaald. Tot op vandaag niet geleverd. Contact via telefoon is niet mogelijk. Op mails wordt niet gereageerd.

De oplossing

Zo snel mogelijk levering of geld terug.

3 reacties

  1. Auteur
    W. Weyts
    Datum
    Nog steeds geen reactie van Huisdiergigant ...
  2. Auteur
    W. Weyts
    Datum
    Ik heb ontelbare mails via alle mogelijke kanalen gestuurd. Het blijft stil aan de kant van Huisdiergigant. Ik ga klacht neerleggen bij de politie.
  3. Auteur
    HuisdierGigant.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Bestelling is geannuleerd en geld wordt terug gestort op Belgische klant het besteld en geen mevrouw uit Valkenswaard deze heeft niets besteld bij ons

Uiteindelijke oplossing

Auteur
W. Weyts
Datum
Uiteindelijke oplossing
De bestelling is geannuleerd en de eigenaar heeft beloofd het geld terug te storten. Na een week hebben wij nog altijd niets ontvangen. Ik dien een klacht in bij de politie!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over HuisdierGigant.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen