Klacht HuisdierGigant.nl: Betaalt niet terug na anulering order

Klachtnummer
# 258056
Gebruiker
adriaan1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na bijzonder lang moeten wachten op een order waarbij constant werd uitgesteld ivm "levering problemen" besloten deze order te anuleren, en aangeven dat ik volgens de wet binnen 14 dagen mijn geld terug gestort wil zien op de bankrekening waar mee betaalt is. Exact na 14 dagen word de order status in "geanuleerd/gecrediteerd" veranderd, echter nog steeds geen geld (week later). Contact vragen word niet op gereageerd.

De oplossing

Binnen 7 dagen vanaf nu een terugbetaling anders word er een incassobureau ingeschakeld.

0 reacties

Ook een klacht indienen over HuisdierGigant.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen