Opgelost door HuisdierGigant.nl: Geen contact krijgen en kooi nog niet ontvangen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 332518
Gebruiker
Ktv#33
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hoor niks meer. Gemaild en heb geprobeerd te bellen. Niet te bereiken. Heb mijn 3 etage kooi nog niet ontvangen.

De oplossing

Graag reactie op mijn mail en dat ik mijn reeds betaalde kooi zsm ontvang.

1 reactie

  1. Auteur
    HuisdierGigant.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Klopt was druk en had straks nog niet alle emails beantwoordt, nu wel.

    Klopt kooi is besteld waren ineens deze week veel van dit model verkocht, kooi komt morgen weer binnen en wordt dan ook gelijk verzonden, deze wordt as dinsdag door Post.nl bij U bezorgd.

    Met vriendelijke groet,

    Leo

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ktv#33
Datum
Uiteindelijke oplossing
Opgelost
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over HuisdierGigant.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen