Opgelost door HuisdierGigant.nl: Geen terubetaling van niet-leverbare bestelling.

angry Opgelost
W. Weyts

Op 15/12 hebben we een broedmachine gekocht bij Huisdiergigant. De eigenaar was niet te bereiken via telefoon en op mails antwoordde hij niet. Uiteindelijk heb ik gedreigd op 14/01 met klacht neer te leggen bij de politie en toen reageerde hij plotseling wel. Het product was niet beschikbaar en hij zou het geld terugstorten voor 17/01. Vandaag, 18/01 hebben we nog steeds geen geld teruggekregen en wordt er weer niet gereageerd op mails!

Mijn geld terug!

W. Weyts
    Nog steeds geen geld hoeweel de eigenaar meer dan een week geleden had gezegd dat hij het geld gestort had. OPLICHTER!
    W. Weyts
    Ik ben zelf naar de winkel gereden en de eigenaar geconfronteerd. Er was een hoop geroep en geschreeuw, het was allemaal mijn eigen schuld, ... Een paar keer dacht ik dat hij me ging slaan en één keer zei hij zelfs dat hij een moord ging doen. Ik ben blijven volhouden dat ik niet wegging zonder mijn geld en uiteindelijk (na een uur) heeft hij me contant terugbetaald. Spijtig dat het zo is moeten gaan!

W. Weyts

Ook een klacht indienen over HuisdierGigant.nl?