Opgelost door HuisdierGigant.nl: Huisdiergigant levert niet volgens afspraak en is slecht/niet bereikbaar

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 262338
Gebruiker
dv8895
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 31 maart een orthopedische hondenmand Marleen 170 besteld, en via iDeal vooruit betaald. De mand zou in de week van 11 april rechtstreeks vanuit Duitsland geleverd worden. Helaas zeven weken na bestelling geen mand, geen reactie op mijn verzoeken om duidelijkheid over de status van levering en geen reactie op mijn verzoek van 10 mei om de bestelling te annuleren en het vooruit betaalde bedrag binnen een week terug te storten op mijn rekening. Daarom graag via deze weg: willen jullie mijn verzoek tot annuleren van bestelling 8895 in behandeling nemen en overgaan tot terugbetaling?

De oplossing

Verzoek tot annuleren bestelling 8895 in behandeling nemen en binnen een week het vooruit betaalde bedrag storten op mijn rekening.

1 reactie

  1. Auteur
    HuisdierGigant.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Door leverproblemen van deze leverancier hebben wij uw bestelling geannuleerd en is het geld terug betaald door Ideal.

    Wij zijn nu gestopt met deze leverancier ivm niet tijdig kunnen leveren van de manden.


    Terugbetaling geregistreerd. De terugbetaling wordt binnen enkele minuten weergegeven.
    Transactiereferentie 22046632098000188957fd358
    (Tijdreferentie: 18-05-2017 10:16 AM)

    Exporteer

    Transactiedetails
    Order
    Transactie type
    Betaling door klant
    Status
    Succesvol (Terugbetaald)
    Transactiedatum
    31-03-2017 00:33:33
    Betaalmethode
    iDEAL
    Initieel bedrag
    € 289,95
    Klantrekening
    ---
    Huidig bedrag
    € 0,00
    Ordernummer
    8895
    Webwinkel
    Huisdiergigant

    Betaling
    Transactie onderdeel van betalingsreferentie

    14929573
    Status betaling
    Betaald
    Betaaldatum
    04-04-2017
    Bedrag
    € 289,95

Uiteindelijke oplossing

Auteur
dv8895
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bedankt Leo voor de snelle reactie en het terugstorten van mijn aankoopbedrag. Het is inmiddels bijgeschreven op mijn rekening, heel fijn. Jammer dat het niet gelukt is met de mand en jullie leverancier, maar mijn vraag is hiermee op een prettige en snelle manier opgelost!!!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over HuisdierGigant.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen