Opgelost door HuisdierGigant.nl: Huisdiergigant levert niet volgens afspraak en is slecht/niet bereikbaar

dv8895

Op 31 maart een orthopedische hondenmand Marleen 170 besteld, en via iDeal vooruit betaald. De mand zou in de week van 11 april rechtstreeks vanuit Duitsland geleverd worden. Helaas zeven weken na bestelling geen mand, geen reactie op mijn verzoeken om duidelijkheid over de status van levering en geen reactie op mijn verzoek van 10 mei om de bestelling te annuleren en het vooruit betaalde bedrag binnen een week terug te storten op mijn rekening. Daarom graag via deze weg: willen jullie mijn verzoek tot annuleren van bestelling 8895 in behandeling nemen en overgaan tot terugbetaling?

Verzoek tot annuleren bestelling 8895 in behandeling nemen en binnen een week het vooruit betaalde bedrag storten op mijn rekening.

HuisdierGigant.nl
    Door leverproblemen van deze leverancier hebben wij uw bestelling geannuleerd en is het geld terug betaald door Ideal.

Wij zijn nu gestopt met deze leverancier ivm niet tijdig kunnen leveren van de manden.

Terugbetaling geregistreerd. De terugbetaling wordt binnen enkele minuten weergegeven.
    Transactiereferentie 22046632098000188957fd358
    (Tijdreferentie: 18-05-2017 10:16 AM)

Exporteer

04-04-2017
    Bedrag
    € 289,95

dv8895
Bedankt Leo voor de snelle reactie en het terugstorten van mijn aankoopbedrag. Het is inmiddels bijgeschreven op mijn rekening, heel fijn. Jammer dat het niet gelukt is met de mand en jullie leverancier, maar mijn vraag is hiermee op een prettige en snelle manier opgelost!!!

Ook een klacht indienen over HuisdierGigant.nl?