Opgelost door HuisdierGigant.nl: Kooi betaald, maar niks ontvangen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 351157
Gebruiker
Thandiwe Bakari
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Al 2 dagen aan het bellen, maar krijg geen contact
Mail gestuurd, krijg je als antwoord dat hij een mail heeft gestuurd, maar heb ik nooit ontvangen
De kooi is betaald, maar heb nog steeds niks ontvangen

Gewenste oplossing

Mij eens antwoord geven op de mails die ik heb gestuurd of de telefoon opnemen!!
Geboden oplossing
We gaan de kooi morgen zelf ophalen
Status
opgelost
Beoordeling
content

3 reacties

  1. Auteur
    HuisdierGigant.nl
    Datum
    Beste,

    Er is zeker gereageerd op uw bestelling zie hieronder kopies. Vanmorgen hept U een email gestuurd en is ook gelijk beantwoordt.

    Uw kooi is niet meer leverbaar in de kleur antraciet alleen nog in platinum dit model komt ook niet meer zoals ik al geschreven had, de kooi San Diego gaat uit het assoratiment.

    Ik hoor graag van U wat U wenst of een lichtgrijze of een San Diego 3 in antraciet of uw bestelling annuleren.

    Met vriendelijke groet,

    Leo

    16-02-2019

    In behandeling
    Ja
    17-02-2019

    Betaald
    Ja
    18-02-2019
    Beste,
    .
    Waren vanmorgen bij Montana, de San Diego 2 is alleen leverbaar in de kleur lichtgrijs.
    San Diego 3 is wel in antraciet grijs leverbaar.

    Er komen geen nieuwe San Diego hierna meer binnen heb ik vanmorgen te horen gekregen,
    dit model gaat uit het assortiment.

    Met vriendelijke groet,

    Leo
    Betaald
    Ja
  2. Auteur
    Thandiwe Bakari
    Datum
    Ik heb daarna nog 2 mails gestuurd en krijg nu net idd antwoord van u
  3. Auteur
    HuisdierGigant.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    1 email is bij ons binnen gekomen vanmorgen en is ook gelijk beantwoordt.

    Zoals net afgesproken komt U morgenmiddag de kooi in lichtgrijs ophalen.

    Alles opgelost.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over HuisdierGigant.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen