Opgelost door HuisdierGigant.nl: nog steeds geen vogelkooi ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 326242
Gebruiker
parkiet
Datum
1 reactie

Details

De klacht

03-08-2018 een vogelkooi besteld eerst zou de kleur niet leverbaar zijn zou ik een andere kleur krijgen en dan is ineens mijn pakketje zogenaamd verdwenen en hoor ik niks meer

De oplossing

mijn geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    HuisdierGigant.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Esmee,

    Zoals U een email ontvangen hebt van ons op 15 augustus dat de kooi door het transportbedrijf CP sneltranstransport in opdracht van Post.nl bij ons opgehaald is, zij gingen kijken waar de kooi was en alsnog bezorgen.

    Daar ik van U geen reactie meer had gekregen is bijna 1 maand geleden nam ik aan dat de kooi toch bezorgd was.

    Nu zie ik tot mijn verbazing dat de kooi toch niet geleverd is, gaan nu een klacht en schade op post.nl verhalen.

    Ik zal uw kooi crediteren vandaag dan is dit opgelost.

    Met vriendelijke groet,

    Leo

Uiteindelijke oplossing

Auteur
parkiet
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over HuisdierGigant.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen