Opgelost door HuisdierGigant.nl: Oplichters!!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 338335
Gebruiker
Theo026
Datum
1 reactie

Details

De klacht

2 weken geleden online bestelling geplaatst maar tot op heden nog niets ontvangen! Op de site staat levering 3-5 werkdagen! Al 3 emails gestuurd, 2 smsjes en al tientallen keren gebeld, maar krijg geen respons!!😤🤬 Wordt tijd dat er andere maatregelen getroffen worden!!🤔😡 Zal hier ook NOOIT meer iets bestellen!! Wil bij deze dan ook graag m’n geld terug!! Krijg ik nog geen respons dan ga ik andere stappen ondernemen!!🧐 Ben er nu al helemaal klaar mee!!😤😤

De oplossing

Mijn geld terug!!

1 reactie

  1. Auteur
    HuisdierGigant.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Helaas heb ik geen emails en ook geen gemiste telefoon nummer van U gehad.

    De schommel was op voorraad allwen de zitstok niet deze is pas komende week weer leverbaar.

    Ik zalbuw bestelling annuleren en het geld terug laten boeken.

    Met vriendelijke groet,

    Leo

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Theo026
Datum
Uiteindelijke oplossing
Terug storten van mijn geld!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over HuisdierGigant.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen