Opgelost door HuisdierGigant.nl: Vogelkooi besteld, betaald maar geen levering

Maris#71

Spijt van mijn bestelling en krijg het gevoel van oplichting. Besteld, betaald , bevestiging van bestelling met nr, maar geen levering of bevestiging van leverdatum.op mail geen antwoord en telf word niet opgenomen.

Dat mijn bestelling zsm geleverd word en anders mijn geld terug

HuisdierGigant.nl
    Uw bestelling is pas van afgelopen zaterdag dus 2 dagen geleden, uw kooi komt morgen binnen en wordt dan ook gelijk verzonden.

Maris#71
na mijn klacht krijg ik nu wel reactie dat het morgen verzonden word, gelukkig maar jammer dat dit er voor nodig is om bereik te krijgen. inderdaad is mijn bestelling twee dagen geleden gedaan, dus misschien kort dag, maar verwachtte op zijn minst wel op korte termijn een reactie terug wat de verwachttte levertijd zou zijn nav mijn bestelling/betaling. Dit is overal wel een standaard, als er een bestelling is geplaatst dat men binnen 24 uur een bevestiging van verzending krijgt . dan erbij dat er ook niet word gereageerd op mail of telefoon. Misschien optie voor verbetering binnen het bedrijf en een hoop onnodige negatieve recensies voorkomt ? In ieder geval blij dat mijn angst niet klopte en heb ik vandaag bericht ontvangen dat mijn bestelling eind vd week word bezorgd. Geen slechte recensie dus voor dit bedrijf, het mag even duren maar je krijgt gewoon wat je besteld/betaald netjes bezorgd !

Ook een klacht indienen over HuisdierGigant.nl?