Opgelost door HuisdierGigant.nl: Wel betaald niet geleverd en onbereikbaar bedrijf!!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 304184
Gebruiker
Coccinel
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bestelling geplaatst, wel bericht dat het is betaald maar geen levering!
Zou binnen 1a 2 dagen geleverd worden!
Telefoonnummers werken niet en op email wordt niet gereageerd.

Gewenste oplossing

Geld terug zsm of kostenloze spoedbezorging.
Geboden oplossing
Update23052018 Terugbetaling ontvangen, na het lezen van alle klachten en slechte reviews durf ik niet goed meer bij webwinkels als deze te bestellen.*eerdere oplossing* Terugbetaling. Eerst zien dan geloven! Tip: leveren volgens afspraak. 16e besteld-18e leveren.En anders duidelijkheid verschaffen dat artikelen niet leverbaar zijn. Ik ben afspraken nagekomen, daarna is leverancier van webwinkel verantwoordelijk voor nakomen van afspraak!
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    HuisdierGigant.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte Mevrouw Kras,

    U gaat al de tweede dag nadat U besteld had een klacht indienen, U had op 17 mei besteld en vandaag is het 19 mei.

    Zoals al in de email die U ontvangen hebt is de Nina chroom door inze leverancier niet leverbaar door achterstand van de fabriek in Polen, ze lopen op dit moment 3 weken achter met de productie.

    Uw bestelling hebben wij reeds geannuleerd en het bedrag wordt door Ideal teruggestort.

    Met vriendelijke groet,

    Leo

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over HuisdierGigant.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen