Opgelost door Huisdiertopper.nl: Geen reactie en geen geld retour na 30dagen niets ontvangen te hebben

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 537830
Gebruiker
Carmelo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een bestelling geplaatst voor 2 dubbele kattenvoer bakjes.
Had na een aantal dagen aangegeven, dat ik toch mijn bestelling wens te annuleren, waarop is aangegeven, dat aangezien het onderweg is, ik dit eerst moet terug sturen alvorens mijn geld retour te krijgen.

Na ruim 30 dagen heb ik nog niets ontvangen en ik heb meerdere mails gestuurd, alleen tot op heden geen reactie meer gehad.

De laatste update op de website is dat ik het pakket ontvangen zou moeten hebben, maar dat heb ik tot op heden nog steeds niet

De oplossing

Wil graag mijn geld terug zoals het hoort volgens de wettelijke richtlijnen https://www.acm.nl/nl/levering

1 reactie

  1. Auteur
    Huisdiertopper.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Wat vervelend dat u dit zo heeft ervaren.
    Wij hebben echter na de 1e mail geen andere mails meer van u ontvangen.
    Gelieve even een e-mail te sturen naar info@huisdiertopper.nl
    Ons klantenservice team kan dit dan oppakken en met een gepaste oplossing komen.

    Met vriendelijke groet,

    Femke team huisdiertopper.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Carmelo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Inderdaad leek er iets mis te zijn gegaan met de mails, want het sturen van de mail naar de info mailadres, kreeg ik gelijk een reactie en is het geld netjes terug gestort.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Huisdiertopper.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen