Opgelost door Huisdiertopper.nl: Geen reactie en geen geld retour na 30dagen niets ontvangen te hebben

content Opgelost
Carmelo

Ik heb een bestelling geplaatst voor 2 dubbele kattenvoer bakjes.
Had na een aantal dagen aangegeven, dat ik toch mijn bestelling wens te annuleren, waarop is aangegeven, dat aangezien het onderweg is, ik dit eerst moet terug sturen alvorens mijn geld retour te krijgen.

Na ruim 30 dagen heb ik nog niets ontvangen en ik heb meerdere mails gestuurd, alleen tot op heden geen reactie meer gehad.

De laatste update op de website is dat ik het pakket ontvangen zou moeten hebben, maar dat heb ik tot op heden nog steeds niet

Wil graag mijn geld terug zoals het hoort volgens de wettelijke richtlijnen https://www.acm.nl/nl/levering

Huisdiertopper.nl
    Beste klant,

Wat vervelend dat u dit zo heeft ervaren.
    Wij hebben echter na de 1e mail geen andere mails meer van u ontvangen.
    Gelieve even een e-mail te sturen naar info@huisdiertopper.nl
    Ons klantenservice team kan dit dan oppakken en met een gepaste oplossing komen.

Femke team huisdiertopper.nl

Carmelo
Inderdaad leek er iets mis te zijn gegaan met de mails, want het sturen van de mail naar de info mailadres, kreeg ik gelijk een reactie en is het geld netjes terug gestort.

Ook een klacht indienen over Huisdiertopper.nl?