Klacht Huisdiertopper.nl: Misleidende communicatie met resultaat geen product ontvangen en je geld kwijt

Mw A.

Het door mij bestelde product wordt niet geleverd. Na herhaalde mailwisseling, waarin ik vraag wanneer product (kattenvoederbakje) wordt geleverd. Ontvang ik bericht dat ik weer lang moet wachten. Vervolgens kijk ik in hun track en trace en het product blijkt geleverd te zijn, hetgeen niet zo is. Mail ze hierover en geven aan een nieuw product kosteloos toe te sturen. Op de vraag of dit binnen een week kan en zo niet dat ik mijn geld terug wil, geven ze aan dat ze niet kunnen leveren binnen een week. HEt lijkt erop dat ze het geld terug gaan storten, maar als ik concreet vraag wanner ik geld ontvang, dan geven ze daar geen helder antwoord op. Vervolgens ontvang ik bericht dat er intern iets mis is gegaan en dat ze een nieuw product hebben besteld. Hier moet ik weer zo,n 20 dagen op wachten. Geef aan dit niet te willen en eis geld terug. Sindsdien radio stilte en geen product of geld te bekennen. Je wordt hier als consument heel bewust aan het lijntje gehouden en ze communiceren steeds extreme lange levertijden, welke op voorhand niet bekend zijn. Ik ben via advertentie op instagram bij deze partij terecht gekomen. Zeer misleidend, mede ook omdat het bedrag te laag is waardoor ik me kan voorstellen dat mensen niet overgaan tot echt juridische stappen (19,95).

mijn geld retourneren waar ik recht op heb. Inmiddels heb ik het product niet meer nodig.

Huisdiertopper.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Mw A.
Er is totaal geen contact gezocht om naar een oplossing te kijken.

Ook een klacht indienen over Huisdiertopper.nl?