Klacht Huisenbed.nl: Ik hoor niets meer na mijn bestelling en er word niet gereageerd op mijn e-mails!

L-

Ik heb op 16 januari twee dekbedovertrekken besteld en betaald welke ik nog steeds niet in huis heb. Er staat op hun website dat de levertijd 1-3 dagen betreft en ik vind het ook heus niet erg als het iets langer duurt, maar je word totaal niet op de hoogte gehouden. Ik heb ze ondertussen al twee e-mails gestuurd waar ook niet op gereageerd word. Vind dat persoonlijk erg slecht en onprofessioneel. Wanneer komen mijn dekbedovertrekken en waarom duurt het zo lang?

Het zou wel zo netjes zijn als ik even iets te horen krijg over wat de status update van mijn bestelling is en wanneer ik het thuis kan verwachten in plaats van mijn e-mails compleet te negeren en mij in het donker te laten.

Wij vinden dat Huisenbed.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Huisenbed.nl?