Klacht Huisinbraakpreventie: Door Ipreventie geleverd en geplaatst slot werkt niet.

Shirley van Dal

Op 16-06-2016 heeft Ipreventie een cilinderslot geplaatst op mijn voordeur en nu krijg ik de voordeur niet meer open. Heb meteen telefonisch contact opgenomen. Nadat je een keuzemenu krijgt volgt - wat je ook kiest - de kiestoon. Ben al sinds 27-02-2017 aan het bellen, elke dag. Heb op 27-02-2017 ook een e-mail gestuurd, maar er wordt niet gereageerd.

Mijn klacht is dezelfde als ik van een andere klant heb gelezen. De deur gaat gewoon niet meer open. Ik ben achterom (via de achterdeur) naar binnen gegaan. Heb van binnenuit de deur open kunnen maken en kunnen sluiten, maar van buiten sluit / opent de deur niet. Er is geen beweging in het slot te krijgen!

Zorgen dat het slot normaal werkt! En als dit betekent dat er een andere cilinder in moet, dan is dat lijkt mij voor hun rekening. Het is binnen 1 jaar.

Shirley van Dal
Er is helemaal niets mee gedaan. De telefoon wordt niet opgenomen en op de klacht is niet gereageerd.

Ook een klacht indienen over Huisinbraakpreventie?