Klacht Huisinbraakpreventie: Loszittende Deurknop , Ipreventie reageerd niet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 259636
Gebruiker
Brian Amesz
Datum
2 reacties

Details

De klacht

probeer al weken contact te leggen over het feit dat de deurknop die vorig jaar November is geinstalleerd los zit en dat ik mij beroep op garantie . Geen reacties op email , geen reactie op bellen (geen van de opties komt bij iemand terecht)

De oplossing

Vervanging van voordeur plaat inclusief knop

2 reacties

  1. Auteur
    Brian Amesz
    Datum
    Nog steeds niet bereikbaar en reageren niet op email
  2. Auteur
    Brian Amesz
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Brian Amesz
Datum
Uiteindelijke oplossing
waardeloos gewoon , geen reactie en nemen de telefoon nooit op
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Huisinbraakpreventie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen