Klacht Huisinbraakpreventie: Zich niet houden aan de afspraak en mij niet hebben geinformeerd over herroepingsrecht.

Carmen

Colportage aan de deur. Vervolgens als klant niet gewezen op het herroepingsrecht.
Op de dag van de montage van het nieuwe deurbeslag kwam de monteur een half uur te laat en had hij de verkeerde spullen bij zich.
Bij navraag hoofdkantoor bleek het beslag wel op voorraad te zijn.
Voor niets een dag verlof op genomen.

Ik doe een beroep op mijn herroepingsrecht gezien het feit dat ik niet geinformeert ben over het herroepingsrecht. Ik zie af van uw diensten en verbreek bij deze de overeenkomst.

Gecahte mevrouw Ten Wolde,

Hierbij reageer ik op uw Klacht die u heeft ingediend.

Helaas kunen wij u annulering niet in behandeling nemen.

Het gaat hierbij om een maatprodcut zoals die bij onze algemenevoorwarden vermeld zijn die niet meer kunnen worden geannuleerd.

Uw product is reeds al klaar voor een montage.

U zult zo snel mogelijk gebeld worden voor een montage afspraak.

Onze excuses voor het ongemak,

Hoop u voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendellijke groet,

Ipreventie Team
    Carmen
    Ik ben net niet met u eens omdat mij verteld werd toen ik belde dat het beslag gewoon op voorraad was en er niet begrepen werd waarom de monteur de verkeerde spullen had meegenomen. Hoe kunnen spullen die op maat gemaakt worden op voorraad zijn? U spreek uzelf tegen. Ik wens mij nogmaals te beroepen op mijn herroepingsrecht waarover u mij niet geinformeerd heeft ten tijde van de verkoop aan de deur. M.C. Baijens
    Geachte mvr Baijens,

Zoals u het zelf aan geeft dat de monteur met de verkeerde beslagen zijn langs gekomen is ook de reden dat er niet is kunnen monteren omdat de beslagen eerst moesten worden ingemeten.

De monteur die ter plaatsen bij u is langs gekomen,heeft ook meteen de juiste maten genomen om het op maat te laten produceren.

inmiddels is de product al geproduceerd en is reeds klaar voor een montage afspraak.

Hoop u voldoende te hebben geïnformeerd

Met vriendelijke groet ,

Ipreventie Team

Carmen
    Ik ga zeker niet akkoord met het voorstel.
    Ten eerste heeft u mij niet gewezen op mijn herroepingsrecht bij de verkoop aan de deur. Ten tweede kwam de monteur een half uur te laat. Tussen 09.00 en 12.00 uur is geen 12.45 uur.
    Ten derde had de monteur bij aankomst de verkeerde spullen bij zich waardoor ik voor niets een dag verlof heb opgenomen. Ik beroep mij nogmaals op mijn herroepingsrecht. Nogmaals, ik wil de overeenkomst met uw bedrijf per direct ontbinden.
    Huisinbraakpreventie

Hierbij komen wij terug op uw bericht,

Alle verkopers die aan de deur komen wijzen alle klanten op aan dat het een maat product is.
    Op een maat product heeft u tevens geen bedenktijd om het te annuleren. Zie colportage wet.

De monteurs die zijn vaak altijd netjes op tijd, het kan een keer zijn dat ze wat later arriveren, en dat is ook het reden dat wij onze klanten niet een vaste tijdstip kunnen beloven.

Onze excuus dat de monteur niet de juiste producten bij zich had, het kan een keer zo zijn dat het bij u fout is gelopen, wij zouden graag u van goed dienst willen zijn met de juiste producten die op maat geproduceerd zijn.

Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd ,

Ipreventie team

Klacht niet opgelost.

Carmen

Ook een klacht indienen over Huisinbraakpreventie?