Klacht Huisman Leiden: brommer snorfiets

Klachtnummer
# 76776
Gebruiker
boomertje
Datum
0 reacties

Details

Klacht

2geleden koxht ik een snorfiets bij huisman leiden kom voor me eerste services beurt na dat mijn brommer die gehad heeft werd ik onklantvriendelijk behandeld dooe de bedrijfsleider koen werd mij gezegt jij hoeft hier niet meer te komen voor een servesbeurt nu mijn scooter 2 jaar is en nog recht heeft op servis beurten zit mijn scooter nu zonder onderhuid bedrijfslijder weigert mij scooter koste wel 1400 euro
dus hier bij dien ik bij u een klacht in over huisman leiden te hogewoerd
ik raad zelf aan dat mensen bij deze rommer cq fietszaak niks te kopen wand na je eerste beurt krijg je dit te horen hoop da t u hier wat mee kan

Gewenste oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Huisman Leiden hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Huisman Leiden?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen