Klacht Huismerk Energie: Beëindiging contract wegens emigratie

Klachtnummer
# 320156
Gebruiker
Sander1994
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik ben per 24 augustus geëmigreerd naar Curaçao. Tot op heden heb ik niks vernomen dat mijn contract is opgezegd en betaal maandelijks nog steeds mijn termijnen. Graag wil ik mijn eindafrekening ontvangen.

De oplossing

Contract opzeggen en eindafrekening opmaken

4 reacties

  1. Auteur
    Huismerk Energie
    Datum
    Beste heer Bijl,

    U geeft aan te zijn geëmigreerd naar Curaçao. Ik hoop dat de verhuizing goed is verlopen.

    Maakt u zichzelf geen zorgen over de energie levering, deze hebben wij beëindigd toen wij uw bericht op 23 augustus ontvingen. Binnenkort ontvangt u de eindnota per e-mail.

    Indien u hierover niet bent bericht, ons excuus daarvoor. Hopelijk heb ik u hiermee antwoord gegeven op uw vraag.

    Ik wens u veel woonplezier in Curaçao.

    Met vriendelijke groeten,

    Baukje van Zwam
    Huismerk Energie N.V.
  2. Auteur
    Sander1994
    Datum
    Beste Boukje,

    Uiterlijk wanneer versturen jullie de eindnota? Dan kan ik hierop rekenen.

    Mvg

    Sander
  3. Auteur
    Huismerk Energie
    Datum
    Beste heer Bijl,

    U ontvangt de eindnota uiterlijk dinsdag per e-mail.
    Ik wens u een prettige dag toe.

    Vriendelijke groeten,

    Baukje van Zwam

  4. Auteur
    Sander1994
    Datum
    Afgehandeld

Ook een klacht indienen over Huismerk Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen