Klacht Huismerk Energie: Bij afzeggen van contract van 1 jaar 150 euro in rekening word gebracht

Klachtnummer
# 377247
Gebruiker
BlauweTuinboon#741
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In april kregen we een rekening van 211,08 euro dat we moesten bijbetalen voor het gebruik van 3500kw aan energie en 1500 gas, omdat wij geen meterstanden hebben doorgeven. Na dat we het hebben doorgegeven bleek het dat wij 3100kw aan energie hebben verbruikt. Wij moeten iets terug krijgen. De volgende maand bleek het dat we nog 228 euro moesten betalen. Nu blijkt dat 223,08 nog een keer moeten betalen. In totaal ongeveer 450 euro bijbetalen

De oplossing

Niet zo omgaan met de klanten. Je wordt gewoon uitgelachen en bedreigt met rente.

1 reactie

  1. Auteur
    Huismerk Energie
    Datum
    Beste heer/mevrouw Struijs,

    Bedankt voor uw bericht. Jammer te lezen dat u zoveel dient bij te betalen. U voelt zich niet serieus genomen en dat is natuurlijk nooit de bedoeling. Erg excuus hiervoor! Ik neem deze week telefonisch contact met u op, om tot een oplossing te komen!

    Met vriendelijke groet, Inis Corduan

Ook een klacht indienen over Huismerk Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen