Klacht Huismerk Energie: Het bedrijf laten oplossen en dat zij zelf actie ondernemen, een leek weet er niets van

te hoge rekening

Een veel te hoge eindafrekening terwijl de tijd ervoor veel lager was (225 p/mnd). Daarna dus een verhoging van het maandtarief van 75,55% (425 p/mnd. We hebben minder apparaten in huis zoals de wasdroger die we eruit gedaan hebben. De maatschappij legt het eerst de schuld terecht bij de netwerkbeheerder en die wijst weer naar de leverancier en zegt dat ik het zelf moet oplossen. Nou schijnt de slimme meter die we hebben één van de meters die storingen kan geven, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. Er werd toegegeven dat het exorbitant hoog was maar zij doen niets.

Oplossen en de rekening aanpassen, dit kan gewoon echt niet, zoveel.

Beste heer Bimmel,

Wat vervelend om te horen dat u verbaast bent over de hoogte van uw eindnota die u heeft ontvangen.

Ik heb het voor u nagekeken.

De bijbetaling op uw eindnota bedraagt € 60,00. Het resterende bedrag betreft nog openstaande facturen.

Ik snap dat de eindnota een enorm bedrag is en ik kom graag met u in contact om een betalingsregeling te treffen.

Jacqueline Frielink
    te hoge rekening
    Het gaat niet om een betalingsregeling, het gaat om een verbruik wat helemaal niet kan! Het gaat overigens over het jaarlijkse verbruik en niet de eindnota. Ik ga echt geen bedragen betalen die passen bij een verbruik van een gezin met 6-7 gezinsleden terwijl wij maar de helft ongeveer daarvan zijn. Een dergelijk explosief toegenomen verbruik kan niet en heeft niet plaats gevonden.
    Beste heer Bimmel,

Graag kom ik met u in contact om naar uw verbruik te kijken. U kunt mij bereiken op telefoonnummer 088-1051122.

Jacqueline Frielink

Ook een klacht indienen over Huismerk Energie?