Klacht Huismerk Energie: NIET GETEKEND TOCH REKENING

Klachtnummer
# 348379
Gebruiker
opgelichte
Datum
1 reactie

Details

De klacht

PHISING

De oplossing

STOPPEN MET MIJ LASTIG VALLEN

1 reactie

  1. Auteur
    Huismerk Energie
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedendag meneer vd Zwaal,

    Wat jammer te lezen dat u ondanks de correcte afwikkeling van uw klacht, tóch de noodzaak voelt deze op Klachtencompas te vermelden. Ondanks het feit dat u akkoord heeft gegeven op de bevestiging van de overeenkomst én ondanks het feit dat u niet heeft geannuleerd binnen de gestelde 14 dagen, hebben wij uit coulance besloten u geen opzegvergoeding te berekenen. Ik vind het spijtig vast te stellen dat dit voor u niet voldoende is? U stelt hierboven dat wij moeten stoppen met u lastig te vallen, dus mij is nu onduidelijk wat u van ons verwacht. Mocht u hier behoefte aan hebben dan kunt u dit ons altijd telefonisch dan wel schriftelijk laten weten.

    Met vriendelijke groeten,

    Rekha Corbeek
    Huismerk Energie

Ook een klacht indienen over Huismerk Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen