Klacht Huisvoormij.nl: Abonnements geld word opeens afgeschreven.

# 199094
Atus

In december 2015 was ik door baan verandering met spoed op zoek naar een huurwoning. Ik liet mij bij daarvoor verschillende bemiddelaarskantoren inschrijven. Eén van die kantoren was Huisvoormij.nl. Ik betaalde een bedrag van €9,95 voor de inschrijving en bemiddeling. Als snel vond ik een huurwoning in Deventer en liet ik mij bij de bemiddelingskantoren uitschijven. Ook deed ik dit bij Huisvoormij.nl. Via het contactformulier op hun site heb ik hun diensten stopgezet. Daarna kreeg ik ook nooit meer iets van hun te horen. Ook werd er geen financiële vergoedingen door Huisvoormij.nl meer gevraag. Ik ging er van uit dat de diensten daarmee beëindigd was. Echter in November 2016 werd opeens een bedrag van €9,95 van mijn rekening afgeschreven. Het bedrijf liet dus 11 maanden niets van zich horen, geen mails, geen aanbiedingen en geen financiële incasso. Ik liet de diensten van hen weer via het contactformulier stopzetten. Op 5 december 2016 werd 2 x het bedrag weer afgeschreven.

Het bedrijf moet direct stoppen met geld van mijn rekening af te halen en antwoord geven op de verstuurde contactformulieren.

Wij vinden dat Huisvoormij.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?