Wij vinden dat Huisvoormij.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Huisvoormij.nl: afschrift
Details
De klacht
Ik weet zeker dat ik mijn rekeningnummer niet heb gegeven maar er is wel 19,95 van me bankrekening afgehaald. Daardoor heb ik schulden opgelopen en heb ik te weinig geld om nog voor eten te zorgen. Dus ik wil graag me geld terug. En ik vind het ook slecht dat er op de staat niets over staat...Ik hoop dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost, alvast bedankt
Groetjes Lotti Huiskes
De oplossing
Ik zou graag het geld terug willen. Ik snap dat dat misschien onmogelijk is, maar ik ben het hard nodig omdat ik een student ben die op kamers woont en alles zelf betaald.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.