Klacht Huisvoormij.nl: afschrift

Klachtnummer
# 47762
Gebruiker
Lottihuiskes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik weet zeker dat ik mijn rekeningnummer niet heb gegeven maar er is wel 19,95 van me bankrekening afgehaald. Daardoor heb ik schulden opgelopen en heb ik te weinig geld om nog voor eten te zorgen. Dus ik wil graag me geld terug. En ik vind het ook slecht dat er op de staat niets over staat...

Ik hoop dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost, alvast bedankt

Groetjes Lotti Huiskes

De oplossing

Ik zou graag het geld terug willen. Ik snap dat dat misschien onmogelijk is, maar ik ben het hard nodig omdat ik een student ben die op kamers woont en alles zelf betaald.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Huisvoormij.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Huisvoormij.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Lotti,Wat een vervelende situatie. Daar heb ik begrip voor. Jammer genoeg kan ik niets voor u doen aangezien u onze actievoorwaarden zelf heeft gelezen en akkoord bevonden. Ik zal uw opzegging doorvoeren, u krijgt hier zo een bevestiging van.Onze welgemeende excuses voor het ongemak en hopen u naar tevredenheid van dienst te zijn geweest. Wij zien dit dan graag terug in een positieve beoordeling op deze website.Met vriendelijke groet,Michelle de GrootHuisvoormij.nl

Ook een klacht indienen over Huisvoormij.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen