Klacht Huisvoormij.nl: Afschrijving geld van bankrekening

Klachtnummer
# 162953
Gebruiker
Boer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na opzegging en regelmatig emailcontact met 'Michelle' wordt er nog steeds maandelijks €19,95 van mijn rekening gehaald.
Volgens Michelle komt mijn rekeningnummer en mijn emailadres niet meer in hun bestand voor maar de afschrijvingen gaan gewoon door.
Ik wil dat dit per direct stopt! Daarvoor geef ik u deze maand nog een kans. Daarna zullen er maatregelen genomen worden.

W. Steinvoorte-Boer

De oplossing

Per direct stoppen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Huisvoormij.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Huisvoormij.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen