Opgelost door Huisvoormij.nl: afschrijvingen

hallo,

er wordt nu al 11 keer €9.95 euro van mijn rekening afgeschreven, terwijl ik de site helemaal niet ken.
het valt me nu pas op omdat ik een hele tijd geen mobiel heb gehad en dus weinig mijn rekening checkte.

ik wil dat dit sopt. en het liefst wil al mijn geld terug van de afgelopen maanden dat er zonder toestemming geld van mijn rekening is gehaald.

Wij vinden dat Huisvoormij.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Huisvoormij.nl
    Geachte heer van der Heijde,Wat vervelend voor u, heeft iemand anders dan zomaar misbruik gemaakt van uw rekeningnummer? Ik zal de logfiles van de server laten nakijken wie dit dan heeft gedaan. Hierin staat het IP-adres van de persoon, deze is dan gemakkelijk te achterhalen. Ik verzoek u rond te vragen in uw omgeving wie dit gedaan zou kunnen hebben. Het komt namelijk wel eens voor dat familie of vrienden onze dienst afsluiten zonder dat aan de rekeninghouder kenbaar te maken.Ik zal een onderzoek starten. Identiteitsfraude op internet wordt hoog opgenomen. Het gebeurt steeds vaker en justitie heeft hier prioriteit van gemaakt. Helaas zijn wij hiervan vaak de dupe. We zullen er alles aan doen om de fraudeur aan te pakken en ons geld op hem of haar te gaan verhalen.Kunt u mij een afschrift mailen met alle onterechte afschrijvingen?Bij voorbaat dank.Met vriendelijke groet,Michelle de Groot
    Huisvoormij.nl
    Merlin van der heijde
    heb zojuist een mail naar u gestuurd hoor graag meer over via de mail.
    Merlin van der heijde
    alles geregeld, wel raar dat het niet wordt gecheckt of het wel de goede rekening is

Merlin van der heijde

Ook een klacht indienen over Huisvoormij.nl?