Klacht Huisvoormij.nl: Geen bevestiging van opzegging

Klachtnummer
# 186396
Gebruiker
Orpheos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na meerder pogingen om op te zeggen per mail én de eigen website van huisvoormij.nl waarbij ik duidelijk mijn naam, inlognaam, e-mailadres en telefoonnummer heb vermeld en heb gevraagd om een bevestiging die ik nooit heb gekregen, heb ik in de laatst verzonden mail van donderdag 15-09-2016 aangegeven dat ik binnen 48 uur een bevestiging wilde ontvangen anders zou ik deze via klachtenkompas alsnog afdwingen. Tot op heden geen bevestiging dus dan zoals gezegd op deze wijze.

De oplossing

Ik wil dus een bevestiging van mijn opzegging en stopzetting van de automatische incasso's.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Huisvoormij.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Huisvoormij.nl?