Wij vinden dat Huisvoormij.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Huisvoormij.nl: Geen bevestiging van opzegging
Details
De klacht
Na meerder pogingen om op te zeggen per mail én de eigen website van huisvoormij.nl waarbij ik duidelijk mijn naam, inlognaam, e-mailadres en telefoonnummer heb vermeld en heb gevraagd om een bevestiging die ik nooit heb gekregen, heb ik in de laatst verzonden mail van donderdag 15-09-2016 aangegeven dat ik binnen 48 uur een bevestiging wilde ontvangen anders zou ik deze via klachtenkompas alsnog afdwingen. Tot op heden geen bevestiging dus dan zoals gezegd op deze wijze.De oplossing
Ik wil dus een bevestiging van mijn opzegging en stopzetting van de automatische incasso's.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.