Klacht Huisvoormij.nl: Huisvoormij.nl maandelijkse afschrijving

Klachtnummer
# 55129
Gebruiker
MarisM
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb me aangemeld voor huisvoormij.nl. Toen ik mij had aangemeld was ik in de veronderstelling dat ik eenmalig 4,95 moest betalen. Nu wordt er maandelijks 19,95 van mijn rekening afgeschreven en kan ik niemand bellen wanneer ik mijn lidmaatschap wil opzeggen.

Gewenste oplossing

Per direct stopzetten van het lidmaatschap

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Huisvoormij.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Huisvoormij.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Wij vinden het oprecht vervelend voor u. Helaas kan ik momenteel niets voor u betekenen, aangezien het duidelijk beschreven staat in de voorwaarden die u zelf heeft gelezen en akkoord bevonden. Opzeggen kunt u overigens ook gewoon eenvoudig via de website doen.
    Ik zal uw opzegging doorvoeren. U krijgt hierover zometeen een bevestiging
    Onze welgemeende excuses voor het ongemak en hopen u naar tevredenheid van dienst te zijn geweest.
    Wij zien dit dan graag terug in een positieve beoordeling op deze website.Met vriendelijke groet,Michelle de Groot

Ook een klacht indienen over Huisvoormij.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen