Klacht Huisvoormij.nl: Incasso stopt niet. Opzegging niet in orde.

Klachtnummer
# 182305
Gebruiker
Din
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb mij in mei bij jullie uitgeschreven, hier kreeg ik pas 30 juni antwoord op.
In deze mail vermeldde u dat de opzegging goed gekeurd was, en dat er nog een opzegtermijn was van een maand.
Hier kon ik mij in vinden, maar nu in Augustus word er nogsteeds geld van mijn rekening afgeschreven.
Ook heb ik meerdere malen e-mails gestuurd, hier heb ik maar 1 keer antwoord op gehad, wat ook nog eens een maand duurde.

Ik vind dit absoluut niet kunnen, ik heb netjes de regels gevolgd en ook nog een maand extra betaald ivm het opzegtermijn.

Ook heb ik zodra ik mij had aangemeld voor jullie site een klacht ingediend. Ik kon nergens op reageren en ik werd alleen naar andere sites door gestuurd. Geld voor niks betaald dus. Enige hulp hierin heb ik niet gekregen.

De oplossing

Ik wil dat er gestopt word met geld afschrijven, en dat mijn onterecht afgeschreven kosten, terug gestort worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Huisvoormij.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties