Klacht Huisvoormij.nl: Incassos na diverse mails over afmelden

Klachtnummer
# 113028
Gebruiker
Hanibal
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vanaf januari 2015 probeer ik mij al uit te schrijven voor de diensten van dit bedrijf. Diverse pittige mails gestuurd, bedrijf telefonisch niet te bereiken, geen mogelijkheid om af te melden. En ze blijven maar maandelijks lidmaatschapsgeld dmv automatische incasso van mijn rekening halen. HOE KAN DIT STOPPEN?

De oplossing

Uitschrijven, automatische incasso opheffen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Huisvoormij.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Huisvoormij.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen