Klacht Huisvoormij.nl: kan lidmaatschap niet opzeggen

Klachtnummer
# 185254
Gebruiker
Henriette
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb reeds 2x een mail verstuurd waarin ik heb medegedeeld geen gebruik te willen maken van hun diensten. Heb geen toestemming gegeven om hier maandelijks voor te betalen.
Krijg echter geen bevestiging van opzegging.

De oplossing

Directe opzegging.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Huisvoormij.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Huisvoormij.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen