Opgelost door Huisvoormij.nl: Krijg geen terug terugkoppeling van huisvoormij. Kan niet opzeggen / uitschrijven

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46472
Gebruiker
Kevieeee
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Word geld van mijn rekening afgeschreven en wil dit stop zetten omdat ik geen huiszoekende meer ben. Heb bepaalde voorwaarden over het hoofd gezien en word nu stilzwijgend 19,95 per maand geincasseerd. Kan geen telefoonnummer vinden van electronis housing service en huisvoormij.nl. Zelfs via het contactformulier en e-mail naar michelle@huisvoormij.nl krijg ik geen terugkoppeling over beeindiging inschrijving.

De oplossing

Wil enige contactinformatie ontvangen over dit bedrijf zodat ik aktie kan ondernemen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

2 reacties

  1. Auteur
    Huisvoormij.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Allereerst onze excuses voor de ontstane situatie. Zoals u in de voorwaarden heeft gelezen geldt er een opzegtermijn van een maand. Wij stonden op het punt uw e-mail te beantwoorden. Zoals u op het contactformulier heeft kunnen lezen doen wij ons best om binnen 48 uur uw email te beantwoorden. In verband met drukte kan het soms iets langer duren. Onze welgemeende excuses daarvoor. Wij waren u niet vergeten. Uw opzegging is bij deze doorgevoerd.Ik vertrouw er op dat u de klacht hiermee als positief kunt afsluiten.Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Michelle de Groot
    Huisvoormij.nl
  2. Auteur
    Kevieeee
    Datum
    Bedankt voor uw aktie. Ik ben verder geholpen en weer stukken wijze geworden. Jullie zijn echt goed !

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kevieeee
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy