Klacht Huisvoormij.nl: Maandelijks 19,95 Euro afgeschreven van rekening zonder toestemming

Klachtnummer
# 46029
Gebruiker
T
Datum
1 reactie

Details

De klacht

recentelijk viel mij op, dat maandelijks 19,95 euro afgeboekt wordt van mijn rekening door huisvoormij.nl. Eerst had ik niet door, maar nu is het mij wel opgevallen. Terugboeken lukt niet en ik heb ook geen idee wat de "sign in" data zijn van mij (het is al in september geweest dat ik mij inschreef).
Graag wil ik dat er geen geld meer afgeboekt wordt (omdat ik toen dacht dat het een eenmalige betaling was!!!) en ik wil ook de :lidmaatschap" per direct stoppen!
Ongelofelijk dat dit zo maar kan gebeuren!!

De oplossing

Stop van automatisch incasso per direct en einde "lidmaatschap". En eigenlijk het liefst ook terugbetaling van de bedragen!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Huisvoormij.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Huisvoormij.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Allereerst onze excuses voor de ontstane situatie. Ik denk dat er sprake is van een miscommunicatie. De voorwaarden heeft u zelf gelezen en akkoord bevonden. Uw opzegging is reeds doorgevoerd.U ontvangt hiervoor een bevestiging per mail.Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.Ticket gesloten.Met vriendelijke groet,Michelle de Groot
    (het Huisvoormij.nl team)Huisvoormij.nl, alle huurwoningen onder een dak!